https://unity.com/kr/dots/packages
DOTS 패키지 | Unity
Unity의 데이터 지향 기술 스택(DOTS)은 멀티코어 프로세서를 활용하며 엔티티, Unity 넷코드, DOTS 에디터, 버스트 컴파일러 등의 패키지를 포함합니다.
unity.com
해당 사이트 최하단에 목록이 일부있지만, 연결되어있는 문서에서도 소개하는 다른 문서들도 아래에 적어두겠습니다.
DOTS 패키지 | Unity
Unity의 데이터 지향 기술 스택(DOTS)은 멀티코어 프로세서를 활용하며 엔티티, Unity 넷코드, DOTS 에디터, 버스트 컴파일러 등의 패키지를 포함합니다.
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C# 잡 시스템 - Unity 매뉴얼
Unity C# 잡 시스템(Job System)을 사용해 Unity 엔진과 상호작용하는 간단하고 안전한 멀티스레드 코드를 작성하여 게임 성능을 개선할 수 있습니다.
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Entity Component System | Entities | 0.13.0-preview.24
docs.unity3d.com
Unity-Technologies/EntityComponentSystemSamples
Contribute to Unity-Technologies/EntityComponentSystemSamples development by creating an account on GitHub.
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UnityTechnologies/DOTS_Pong
This project is a simple creation of the classic Pong game with a DOTS implementation. The focus was on simplicity and using the latest entities syntax (as of 2019.3 beta and Entities 0.3.0-preview...
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Burst User Guide | Burst | 1.3.3
Burst User Guide Burst is a compiler that translates from IL/.NET bytecode to highly optimized native code using LLVM. It is released as a Unity package and integrated into Unity using the Unity Package Manager. Quick Start Compile a Job with the Burst com
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DOTS - Mathematics TS - Mathematics 메뉴얼
Unity.Mathematics | Package Manager UI website
Unity.Mathematics A C# math library providing vector types and math functions with a shader like syntax. Used by the Burst compiler to compile C#/IL to highly efficient native code. The main goal of this library is to provide a friendly Math API familiar t
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