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Unity/DOTS

Unity DOTS 자료모음

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https://unity.com/kr/dots/packages

 

DOTS 패키지 | Unity

Unity의 데이터 지향 기술 스택(DOTS)은 멀티코어 프로세서를 활용하며 엔티티, Unity 넷코드, DOTS 에디터, 버스트 컴파일러 등의 패키지를 포함합니다.

unity.com

해당 사이트 최하단에 목록이 일부있지만, 연결되어있는 문서에서도 소개하는 다른 문서들도 아래에 적어두겠습니다.

 

DOTS 패키지 목록

 

DOTS 패키지 | Unity

Unity의 데이터 지향 기술 스택(DOTS)은 멀티코어 프로세서를 활용하며 엔티티, Unity 넷코드, DOTS 에디터, 버스트 컴파일러 등의 패키지를 포함합니다.

unity.com

C#  잡 시스템 메뉴얼

 

C# 잡 시스템 - Unity 매뉴얼

Unity C# 잡 시스템(Job System)을 사용해 Unity 엔진과 상호작용하는 간단하고 안전한 멀티스레드 코드를 작성하여 게임 성능을 개선할 수 있습니다.

docs.unity3d.com

ECS 메뉴얼

 

Entity Component System | Entities | 0.13.0-preview.24

 

docs.unity3d.com

ECS 간단 예제와 설명

 

Unity-Technologies/EntityComponentSystemSamples

Contribute to Unity-Technologies/EntityComponentSystemSamples development by creating an account on GitHub.

github.com

Unity 공식 채널 - DOTS 스크립팅 가이드

 

Unity - DOTS를 이용한 Pong 게임 예제

 

UnityTechnologies/DOTS_Pong

This project is a simple creation of the classic Pong game with a DOTS implementation. The focus was on simplicity and using the latest entities syntax (as of 2019.3 beta and Entities 0.3.0-preview...

github.com

 

DOTS - Burst 메뉴얼

 

Burst User Guide | Burst | 1.3.3

Burst User Guide Burst is a compiler that translates from IL/.NET bytecode to highly optimized native code using LLVM. It is released as a Unity package and integrated into Unity using the Unity Package Manager. Quick Start Compile a Job with the Burst com

docs.unity3d.com

 

DOTS - Mathematics TS - Mathematics 메뉴얼

 

Unity.Mathematics | Package Manager UI website

Unity.Mathematics A C# math library providing vector types and math functions with a shader like syntax. Used by the Burst compiler to compile C#/IL to highly efficient native code. The main goal of this library is to provide a friendly Math API familiar t

docs.unity3d.com

 

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